جملات فلسفی ، جملات ناب

جملات زیبا ، سخنان ارد کبیر ، جملات باحال ، جملات قصار ، جملات فلسفی ، جملات ناب ، جملات بزرگان ، جملات وایبری .جملات تکان دهنده

جملات فلسفی ، جملات ناب

جملات زیبا ، سخنان ارد کبیر ، جملات باحال ، جملات قصار ، جملات فلسفی ، جملات ناب ، جملات بزرگان ، جملات وایبری .جملات تکان دهنده

sms و جک

شیمی نخوندم , ولی می دونم اگه عشق نباشه ملکول های هیدروژن و اکسیژن نمی تونن اینقدر محکم همدیگه رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد ...

 

نام آلبوم جدید مهران مدیری: دستا همه بالا... مربا بده بابا

 

می کند مرا!!!!!!!!!!!! . می کند مرا!!!!!!!!!!! . می کند مرا صدا مادرم! که بیا غذا بخور!!!(خجالت بکش با این ذهن منحرفت)!!!

 

وقتی صدای اس ام اس میاد منیش این نیست که مسیج داری منیش اینه که یکی به یادته

 

اگه منو دوست داری که هیچ چ چ چ چ ... اما اگه نداری . . . . . تو غلللط می کنی !!

 

 

میگی گل رو دوست داری ولی میچینیش... میگی بارون رو دوست داری ولی با چتر میری زیرش... میگی پرنده رو دوست داری ولی تو قفس میندازیش... چه جوری میتونم نترسم وقتی میگی دوستم داری؟؟؟

 

 

ندیدم بهاری / محبت ز یاری / دلم غرق خون شد / عجب روزگاری

 

به ترکه میخوان رکب بزنند رو یه برگ چک مبلغ رو مینویسن خدا تومن . می بینن ترکه داره گونی گونی از بانک پول میاره بیرون.تحقیق میکنن میبینن رییس بانک لره

 

 

راز شادی در لذت پاک بردن از چیزهای ساده است

 

 

عشق رو اد کن . غم رو دلیت کن . دروغ رو هک کن . از معرفت کپی بگیر . برام اف بذار . و این اس ام اس رو واسه عزیزترینت سند کن

 

 

زندگی کتابی است پرماجرا ، هیچگاه آنرا به خاطر یک ورقش دور مینداز

 

 

khorshide eshghat tanam ra soozand / negahat ra sayebanam kon

 

توی آسمون دنیا هر کسی ستا ره دا ره چرا وقتی نوبت ماست آسمون جایی نداره؟ واسه من تنهایی درده درد هیچ کسو نداشتن هر گل پژ مرده ای رو تو کویر سینه کاشتن دیگه با ور کردم اینو که باید تنها بمونم تا دم لحظه مردن شعر تنهایی بخونم. دوستت دارم

 

 

دیشب تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم / خاک تو سرم تو زشتی من اشتباه کردم

 

 

شمع بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع همچنان در آتش مهر تو سوزانم چو شمع کی شدی روشن به گیتی راز پنهانم چو شمع این دل زار نزار اشک بارانم چو شمع ور نه از دردت جهانی را بسوزانم چو شمع با کمال عشق تو در عین نقصانم چو شمع تا در آب و آتش عشقت گدازانم چو شمع چهره بنما دلبرا تا جان برافشانم چو شمع تا منور گردد از دیدارت ایوانم چو شمع آتش دل کی به آب دیده بنشانم چو شمع

 

 

 

امیدوارم در این سال جاری پله های ترقی را یکی یکی طی بکشید

 

 

می گویند زندگی زیباست و بهار را گواه می اورند و من می گویم زندگی زیباست اگر باور های پاک را باور داشته باشیم

 

 

 

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد... وسعت تنهائیم را حس نکرد... در میان خنده های تلخ من... گریه پنهانیم را حس نکرد... در هجوم لحظه های بی کسی... درد بی کس ماندنم را حس نکرد... آن که با آغاز من مانوس بود... لحظه پایانیم را حس نکرد

 

 

از زندگی هر انچه لیاقتش را د اریم به ما میرسد نه انچه که ارزویش را داریم

 

بخشندگی را از گل بیاموز، زیرا حتی ته کفشی که لگدمالش می‌کند را هم خوش بو می‌کند

 

دیروز در بعضی اماکن : از پذیرفتن خانم های بدحجاب معذوریم!!! امروز: از پذیرفتن خانم ها، با شلوار کوتاه معذوریم!!! فردا : خواهشا با شلوار وارد شوید

 

ترکه با احساسات دوست دخترش بازی می کنه 3 بر 1 شکست می خوره

 

زندگی 3 ایستگاه داره!عشق...جدایی....و مرگ آقا قربونت ایستگاه اول پیاده می شیم

 

نگاهی آشنا به یاس کردم ..تو را در برگ گل احساس کردم ...خلاصه در کلاس ناز چشمت دو واحد عاشقی را پاس کردم

 

اگه یه روز سراغم رو گرفتی و ازم خبری نشد سری بهم بزن احتمالا بهت احتیاج دارم  

 

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموی توست اما ریشه ی عمر من است

 

اگه از کنار یه گنجشک رد شدی نپرید فکر نکن دوست داره!تو رو ادم حساب نکرده

 

وقتی کسی رادوست داری، گفتن آسان تراست، شنیدن آسان تراست، بازی کردن آسان تراست، کارکردن آسان تراست. ووقتی که کسی تورا دوست دارد، خندیدن آسان تراست. واگر تنهای تنها باشی، به مرگ فکرکردن ازهمه چیزآسان تراست

 

ye roz ye turke barf pakkone mashinesho roshan mikone hipnotiz mishe

 

زندگی زیباست نه به زیبایی حقیقت.حقیقت تلخ است نه به تلخی جدایی..جدایی سخت است نه به سختی تنهایی

 

ba tavalode dovomin GOSFANDe shabih sazi shode dige nemitonam behet begam "DONYA DIGE MESE TO NADARE"

 

لحظه ها گذرا و خاطرات ماندگارند حاضرم تمام هستیم را بدهم تا لحظه ها ماندگار و خاطرات گذرا شوند...

 

ba gooshit chikar kardi?harchi migiram mige moshtarake morede nazar dar ghalbe shomast

 

خوشبخت ترین فرد کسی است که بیش از همه سعی کند دیگران را خوشبخت سازد

 

اگه یه روز رفتی و برنگشتی بهت قول نمیدم منتظرت میمونم اما ازت یه خواهش دارم وقتی اومدی یه شاخه گل رو قبرم بزاری

 

شباهت آقایون با آگهی بازرگانی چیست؟ شما نمی توانید یک کلمه از حرف های آنها را باور کنید و هیچ چیزی برای زمانی بیش از ۶۰ ثانیه دوام نمی آورد

 

salam .......man az edareye bargh mozahemetoon misham......shoma shakie khosoosi darin!!!!! akhe barghe cheshatoon ye nafaro koshte

 

دیگه یار نمی خوام وقتیکه می بینی عشق دوروغه چراغش بی فروغه آخه وقتی که وفا نیست عشقو عاشقی چیست؟؟؟؟؟؟

 

یک بار برای دیدن دریا قدم به ساحل گذاشتی... اما امواج دریا هزاران بار برای بوسیدن قدمگاهت تا روی ساحل پیش آمدند. دلم برات تنگ میشه اما هزاران بار بر قدمگاهت بوسه میزنم.

 

هر کسی هم نفسم شد دست آخر قفسم شد. من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد. اون که عاشقانه خندید خنده های من دزدید زیر چشمه مهربونی خواب یک توطئه میدید

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد