جملات فلسفی ، جملات ناب

جملات زیبا ، سخنان ارد کبیر ، جملات باحال ، جملات قصار ، جملات فلسفی ، جملات ناب ، جملات بزرگان ، جملات وایبری .جملات تکان دهنده

جملات فلسفی ، جملات ناب

جملات زیبا ، سخنان ارد کبیر ، جملات باحال ، جملات قصار ، جملات فلسفی ، جملات ناب ، جملات بزرگان ، جملات وایبری .جملات تکان دهنده

آرامش روحی ام دچار مشکل شده است


ناصر
28 دی 1390 ساعت 8:33 PM
حکیم واستاد بزرگ ارد توانا من حدود 15 سال روزانه 10 ال 15 دقیقه حرفها وجملات برای خودم مطالعه میکنم  و تاثیر بسیار زیادی در رابطه با زندگی شخصی و اجتماعیم گذاشته و حدودا دو سال که جملات شما را با تعدادی از دوستانم ارسال میکنم و پیامک مبزنم وجالب تعدادی از این افراد علاقمند به این کار شده اند  . ارد بزرگ من توانستم تا حدودی از کارم  کنترل و جملات شما را سر لوحه کارم قرار بدم ولی بعضی از مواقع در رابطه با آرامش روحی دچار مشکلات می باشم  و از شما ای استاد بزرک توانا در خواست راهنمایی کمک دارم  مرید و دوستار شما  در آخر طول عمر آرزو مندم  کوچک شما




پاسخ حکیم ارد بزرگ :


آنگاه که فاصله ما با آرمان های و اهداف نخستین مان بیشتر می شود روانمان آشفته تر می گردد .
از پیگیری اخبار و رویدادهای گوناگون ! و گفتگو با آدمهای شکست خورده ، مدتی بدور باش .
"آرامش در درون ما لانه دارد  ، درونت را از توفان ، به دور دار ."




برچسب‌ها: آرامش روح و روان, می خواهم آرام باشم, چگونه آرامش روانی داشته باشم, چگونه آرام باشم, چطور آرامش روانی داشته باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد